Rezervace

Zamluvte nejen dívkám to, o čem zatím jen sní.

Rande pro mámu a dceru

Víkendové programy - dílničky, přespávačky a další akce pro vaše potomky

Vánoční dílny

Víkendové kreativní programy pro malé vánoční nadšence

celá naše nabídka

podmínky

všeobecné a obchodní

Podmínky účasti a obchodní podmínky

Námi pořádané jednodenní aktivity jsou v rámci krátkodobého hlídacího centra na adrese V Oblouku 114, Čestlice, provozovatelem je Trendy Lab, s.r.o.. Akcí se mohou zúčastnit děti, s prioritou dívky, od 6 do 15 let, vyjma vybraných akcí s jiným věkovým rozmezím. Podmínkou účasti na akcích je potvrzení o bezinfekčnosti podepsané v den konání akce, kterým zástupce dítěte potvrzuje, že dítě nepřišlo v předchozích 14 dnech do styku s jinou osobou, která by trpěla infekční nemocí, že dítě nejeví známky akutního onemocnění (například horečky nebo průjmu) a v předešlých čtrnácti kalendářních dnech dítě nepřišlo do styku s osobou nemocnou infekčním onemocněním nebo podezřelou z nákazy a není mu nařízeno karanténní opatření.

Od účastníků akcí se vyžaduje respektování konvenčně uznávaných norem společenského chování, za jejichž porušení může být dítě vyloučeno z účasti na akci. Například se jedná o opakované užívání vulgárních výrazů, úmyslné poškození cizího majetku, kouření nebo požití alkoholických nápojů. V případě vyloučení dítěte z akce jsou rodiče povinni si ho vyzvednout na vlastní náklady v místě konání akce. Je doporučeno nedávat dětem mobilní telefony ani jiná podobná zařízení. Rovněž je zakázáno nošení cenností, jako například řetízků, prstýnků, náramků, popř. jiných šperků. Za ztrátu či poškození uvedených věcí a cenností pořadatel akce neručí.

Všeobecné podmínky se vztahují k přihlášce dítěte na příměstský tábor/kemp/akci (dále jen „akci“)

  1. Přihláškou se rodič (rodiče) nebo zákonní zástupci dítěte zavazují k povinnostem, které pro ně plynou z těchto všeobecných podmínek. Souhlasí s nimi a jsou si jich plně vědomy. Předmětem smlouvy mezi provozovatelem akce a objednavatelem (zákonným zástupcem) je účast dítěte na akci.
    Objednavatel – zákonný zástupce dítěte (dále jen zákonný zástupce)
    Provozovatel – Trendy Lab, s.r.o. (dále jen provozovatel), IČO 21617970, Jaurisova 515/4, Michle (Praha 4), 140 00 Praha, zodpovědná osoba Michaela Švestková Červená.
  2. Účastníkem akce se rozumí osoba, jejíž pobyt je podložen řádně vyplněnou přihláškou na akci a jehož cena byla uhrazena v souladu s pokyny provozovatele. Osoby mladší 18 let jsou ve smluvním vztahu zastoupeny zákonným zástupcem, tedy osobou starší 18 let. Zákonný zástupce přebírá plnou odpovědnost za naplnění dojednaných smluvních podmínek. Smluvní vztah mezi zákonným zástupcem a provozovatelem vzniká a nabývá účinnosti okamžikem registrace a uhrazením úplaty zákonného zástupce na přihlášce na akci.
  3. Účastník příměstského tábora/kempu je povinen dodržovat režim dne a pokyny instruktorů akce. Především pak pokyny týkající se bezpečnosti a zdraví účastníků akce. Účastník je povinen zdržet se chování, které může poškozovat ostatní účastníky akce. V případě nezvládnutých kázeňských problémů s účastníkem se pořadatel vyhrazuje právo vyloučit jej bez nároku na vrácení peněz.
  4. Zákonný zástupce je povinen před nástupem na příměstský tábor/kemp seznámit dítě přiměřeným způsobem s danými pravidly a to zejména s následujícími body:
    • Pohyb dětí – Děti nesmí opustit bez souhlasu instruktorů prostory nebo objekt, smí se zdržovat jen ve vytyčených prostorách zahrady a místnosti provozovatele. Při veškerých pohybových aktivitách je dítě povinno dbát pokynů vedoucích, nevzdalovat se od skupiny. Dle pokynů vedoucích děti nesmí chodit bez souhlasu na určitá místa.
    • Pokyny vedoucích – Děti musí respektovat pokyny vedoucích.
    • Zdraví dítěte – V případě zdravotních problémů musí dítě tyto problémy neprodleně nahlásit vedoucímu. Je zakázáno užívat léky bez souhlasu instruktora (včetně doplňků stravy), vlastní léky musí zákonní zástupci oznámit instruktorovi.
    • Alkohol, drogy, kouření – Děti musí dodržovat přísný zákaz kouření, užívání alkoholu, drog a omamných látek, dále se vyvarovat sebezpoškozování.
    • Základy slušného chování – Děti mají dodržovat zásady slušného chování (pozdravení, prosba, poděkování) a neužívat vulgární výrazy.
    • Šikana, násilí – V případě násilí nebo šikany je potřeba ihned upozornit jakoukoli dospělou osobu (vedoucí).

       

      5. Provozovatel nemůže zodpovídat za případné ztráty na majetku objednatele a dětí, které jsou účastníky akcí. Jako jsou šperky, hodinky, elektronika a další cennosti. Objednatel musí dítě vybavit vhodným oblečením.

      6. Podmínkou přijetí zájemce je závazná přihláška na webu www.trendylab.cz a zaplacení akce. Pokud objednatel ruší akci s více než 48 hodinovým předstihem, je možné bez problémů vybrat náhradní termín.

      7. Před nástupem dítěte na akci je nutné podepsat instruktorovi potvrzení o zdravotní způsobilosti dítě vykonávat pohybové aktivity, využívání kosmetiky a dalších aktivit a potvrzení o bezinfekčnosti. Dále upozornění o veškerých zdravotních problémech, které mohou jakkoliv bránit dítěti vykonávat pohybové aktivity, popřípadě seznámit instruktory s veškerými zdravotními omezeními včetně potravinových alergií.

      8. Na akci musí být dítě přivedeno zákonným zástupcem, popřípadě jiným doprovodem určeným zákonnými zástupci. Stejně tak musí vyzvedávat zákonní zástupci nebo jimi pověřené osoby, s nimiž je provozovatel obeznámen.

      9. Cenové podmínky a způsob úhrady: objednatel. má právo na zaplacení ceny akce k datu uvedeného na pokynech. Nezaplacení ve stanoveném termínu a podle instrukcí prodávajícího lze posuzovat jako nedodržení smluvních podmínek a objednatel může jednostranně odstoupit od smlouvy. Na odstoupení od smlouvy se vztahují ustanovení všeobecných pokynů o storno poplatcích. Místo bude přepuštěno náhradnímu zájemci.

      10. Zákonný zástupce má právo kdykoliv před akcí od závazné přihlášky odstoupit. Zrušení se provádí telefonicky nebo osobně a je stornováno ke dni, kdy k nahlášení došlo. Při zrušení přihlášky, při nenastoupení na akci, nebo v případě předčasného ukončení pobytu je postupováno dle storno podmínek uvedených v bodu 12 těchto smluvních podmínek.
      Výše stornovacího poplatku:

    •  Storno 7 dní před začátkem akce – objednavatelům náleží plná cena úplaty akce (vracíme peníze kompletně)

    • Storno 48 hodin před zahájením akce – je možné vybrat si náhradní termín
    • Storno méně než 48 hodin před začátkem akce – storno ve výši 100% z úplaty akce, případně dle dohody možnost přesunutí na jiný termín
    • Ukončení akce v jeho průběhu – storno 100% z úplaty akce
    • Objednatel má právo odečíst stornovací poplatek od složení zálohy či zaplacení ceny akce. Pokud nebyla záloha či cena uhrazena, zavazuje se zákonný zástupce uhradit storno poplatek na základě výzvy nejpozději do 14 dnů.

      11. Zákonný zástupce svou registrací a zaplacením úhrady akce a přijetím všeobecných podmínek stvrzuje, že se seznámil se všeobecnými podmínkami a souhlasí s nimi, poučí své dítě přiměřeně k jeho věku o nutnosti tyto všeobecné podmínky respektovat, poučí dítě o následcích pro případ porušení těchto podmínek.